sahabat seperjuangan

HARAMKAN SEMUA CERAMAH POLITIK PAS!!!

Ceramah politik Pakatan Rakyat sangat merbahaya kepada keselamatan negara.

Setiap ceramah yang diadakan
mereka telah membuat fitnah dan menghasut rakyat supaya membenci kerajaan.

Jika kerajaan tidak mengambil tindakan segera, rakyat jelata akan ditimpa bala petaka.

Penceramah2 yang membuat fitnah dan menghasut rakyat ini harus di tahan dibawah akta ISA.
free counters

Khamis, 10 Jun 2010

Pembentangan RMK-10 bikin PR lemah lutut~~~~~~

Program RMK10 yang telah di bentangkan oleh YB PM DSNTR hari ini benar2 mengkagumkan semua lapisan rakyat Malaysia. Ianya telah benar2 menggambarkan kesungguhan kerajaan meneruskan kesenambungan program membangunkan negara dan memajukan rakyat.

Jelas dan nyata sejak dari RMK-1 hingga ke RMK-9 kita telah saksikan bertapa hebatnya pembangunan yang berlaku di Malaysia. Begitu juga dengan kemajuan rakyatnya. Cuma manusia yang pekak buta tuli sahaja yang menafikan perkara kejayaan RMK selama ini.

Seterusnya Bah menyeru kepada semua masyarakat kaum Asli bersatu padu berdiri teguh dihadapan kerajaan Barisan Nasional yang adil, jujur dan perkasa. Tidak boleh dinafikan bahawa keadaan kaum Asli sudah berada ditahap yang maju dan terbela. Jika dua atau tiga puluh tahun dahulu kaum Asli tinggal di hutan dan hidup melarat.

Kini kaum Asli sudah ramai tinggal di bandar dan berpelajaran tinggi serta menjawat jawatan tinggi dalam kerajaan. Anak2 kaum Asli yang bersekolah telah dilayan seperti anak emas di sekolah2 oleh kerajaan BN. Semua nya bantuan diberikan dengan percuma.

Sebenarnya Pakatan Rakyat sudah kehabisan modal untuk menentang kerajaan BN. Makin hari mereka semakin lemah, terutamanya dibahagian lututnya. Tidak lama lagi PR pasti akan jatuh terduduk kerana asakan hebat dari kerajaan BN.

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

minta maaf saudara,
cubaan yang baik
wadah sudah ada, tetapi isinya sifar
macam tin kosong, bunyinya sajak bising, dalamnya hampas
cuba lagi

sekian terima kasih

Mohd Azmi berkata...

Salam,
Cuba fikirkan apa klu PR memerintah negara & RMK yg seterusnya apa akan jadi. Tengoklah setelah memerintah perak tak sampai setahun pun habis tanah diserahkan kepada komuniti cina. org melayu yg jd menteri besar pun mcm dicucuk hidung. Adakah sudah lupa diri apabila menjadi menteri besar. Bagaimana nak memerintah negara??
Cuba fikirkan...
Di selangor pula apa yg telah dijanjikan sebelum PRU12 yg lalu? Sudahkah dipenuhi janji2 yang telah dibuat? Adakah tiada lagi arak di kedai2 24 jam? Lesen judi di Selangor semakin berkurang atau bertambah? Pusat urut adakah diharamkan?
Di Penang apa cerita? Bagaimana org melayu disana? Adakah peniaga melayu bertambah @ berkurangan? Dapatkah kontraktor melayu projek? Memang dapat, tetapi harga tendernya berapala sgt. Pasal DEB sudah dihapuskan. Ramai peniaga & kontraktor melayu tidak dapat bertahan kerana tiada lagi DEB. semua bangsa boleh masuk tender. Untuk bersaing, masih jauh lagi.
Banyak lagi.... Fikir-fikirkanlah.....