sahabat seperjuangan

HARAMKAN SEMUA CERAMAH POLITIK PAS!!!

Ceramah politik Pakatan Rakyat sangat merbahaya kepada keselamatan negara.

Setiap ceramah yang diadakan
mereka telah membuat fitnah dan menghasut rakyat supaya membenci kerajaan.

Jika kerajaan tidak mengambil tindakan segera, rakyat jelata akan ditimpa bala petaka.

Penceramah2 yang membuat fitnah dan menghasut rakyat ini harus di tahan dibawah akta ISA.

Ahad, 18 April 2010

PRK P94 Hulu Selangor


Dah agak lame juga Bah tak baharui posting, buka ape, cuma maleh aje nak ngadap komputer tu, ngadap cucu2 lagi seronok.

Tapi disebabkan dengar khabarnya ada pula PRK disebabkan kematian di P94 Hulu Selangor, maka Bah teringin juga masuk kempen sekaki. Bukan nya ape2 cuma nak menangkan BN supaya dapat ambil kembali P94 tu dari PKR.

Bah memang benar2 tak suka PKR ni, bukan PKR aje, PAS lagi Bah benci sangat. Sebabnya kedua2 parti ni sangat tunduk dan takut dengan DAP. Buat kerja semua kena itu cara dan perintah DAP.

Kalau parti PR ni dapat perintah negara habis le melayu terutamanya kaum asli. Semuanya kena terjun laut, bukan nya ape, sebab semua tanah2 akan mereka ambil dan kuasai, tak ada harapan lagi untuk kita hidup senang dan mewah macam hari ini lagi.

Jadi Bah haraf agar semua orang melayu pertahankan kuasa UMNO dan BN terutamanya supaya dapat terus membela dan kekalkan kedudukan kita yang ada seperti sedia kala ini.

Jangan sampai 'menang sorak, kampung tergadai'.

Salam buat sementara waktu.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bah,
Dulu majoriti menang hanya 184 orng, kali ini pegundi OA jgn jadi bodoh undi kita sgt diperlukan. Sekarang lah masanya nk mintak apa2 peruntukan dan bawak NGO sekali jumpa wakil rakyak & tengok nanti kalu diaoarang menang ada tunai janjin ka...

Kalu BN menang jgn tipu lg kita pi kt putrajaya berdemo lg.Dah 57 tahun merdeka bawah UMNO OA masih mundur lg, apa macam kawan.

gotahlantun berkata...

den setuju dengan bah
Idup UMNO!
Idup BN!

Tanpa Nama berkata...

Bah gantex said,
Thank for joining at this commen, actually i"am org asli nothing to proud under BN since merdeka days till now.
What i have to share to you all SUCKK nothing can proud under BN (UMNO)all the privileges done by British on the constitution.
What we (OA) have now all the continued from British before. Come i show you all the 5 fact,
1. JHEOA - done by britis.
2. Act 134 - done by british
3. Hospital bt 12 gombak - done by British.
4. Radio asyik -done by British
5. Senoi praq (PGA) - done by British also.

We all orang asli know about this so...Please tell me what make me proud and they have done under BN since MERDEKA. Nothing... they still not recognize us as pri-bumi, sorry but not bumiputra.
One more thing to reminded all OA around Malaysia through the case Sagong Tasi 6.5M. 14 years delay under stupid birokrasi BN. PKR promise before to settle this problem and our dream come through.
Thank PKR....