sahabat seperjuangan

HARAMKAN SEMUA CERAMAH POLITIK PAS!!!

Ceramah politik Pakatan Rakyat sangat merbahaya kepada keselamatan negara.

Setiap ceramah yang diadakan
mereka telah membuat fitnah dan menghasut rakyat supaya membenci kerajaan.

Jika kerajaan tidak mengambil tindakan segera, rakyat jelata akan ditimpa bala petaka.

Penceramah2 yang membuat fitnah dan menghasut rakyat ini harus di tahan dibawah akta ISA.

Khamis, 4 Mac 2010

PAS dapat bale kerana terlalu banyak sembahyang hajat nya

Kesian Lebai Malang

Bah seronok tengok PAS sudah betul2 jadi gelabah, apa tidak nye, dah lima enam orang kuat2 PKR melompat keluar dari PR. Tapi Bah juga heran kenapa PAS cuma sangat marah pada si Lebai diatas ni saja, marah nya sampai mahu sembahyang hajad sampai 7 hari 7 malam - kesian Pak Lebai.

Ramai juga yang lain tu lompat juga, tapi tak pula di sembahyang hajad kan oleh PAS. Tak adil le kalau begitu. Patut nya sembahyang hajad kan kepada semua yang dah lompat tu.


Lepas 7 hari 7 malam tu, tentu kita akan terdengar berita buruk tentang si Lebai Malang ni. Mungkin pecah perut atau pun boleh jadi pecah segala bijik2 yang ada di tubuh nya termasuk bijik mata.

Maaf ye Pak Lebai, Bah cuma lawak2 aje, maklum le sesekali nak berhibur juga.

Sepatutnya kita sesama manusia ber maaf2 saje le di atas segala kesalahan dan kesilapan antara kita. Tuhan tidak suka kita ber musuhan, berdendam dan menganaya sesama manusia.

Maaf kan aje Pak Lebai ni jika di buat salah atau kasi orang susah, biar tuhan saja yang adili nya.

Semuga kita selamat dunia dan akhirat.

Amen!