sahabat seperjuangan

HARAMKAN SEMUA CERAMAH POLITIK PAS!!!

Ceramah politik Pakatan Rakyat sangat merbahaya kepada keselamatan negara.

Setiap ceramah yang diadakan
mereka telah membuat fitnah dan menghasut rakyat supaya membenci kerajaan.

Jika kerajaan tidak mengambil tindakan segera, rakyat jelata akan ditimpa bala petaka.

Penceramah2 yang membuat fitnah dan menghasut rakyat ini harus di tahan dibawah akta ISA.

Ahad, 14 Jun 2009

Sudah Bertemu Buku dengan Ruas


Nah ini lah yang di haraf2 kan oleh PAS. Tujuan PAS bersengkokol dengan DAP se mata2 inginkan sekelimut kuasa memerintah. Yang akan di timpa malang ialah orang melayu.

PAS sudah mengetahui bahawa DAP sedarah sedaging dengan PAP Singapura. Cina dan india Malaysia sudah bersatu menyokong DAP@ PAP. Untuk menguatkan kedudukan nya DAP mengambil hati pemimpin2 PAS dengan menyokong nya pada PRU12 yang lepas.

PAS mengetahu akan kesalahan nya menyokong DAP@PAP, apakan daya sudah termakan budi. Terpaksa terus menyokong DAP. Sekarang cuma rakyat melayu sahaja yang boleh selamatkan negara dari balapetaka ini. Kita kena berhenti menyokong PAS dan PKR, menyokong mereka bermakna menyokong DAP @ PAP.

6 ulasan:

Kerja Kosong Kerajaan berkata...

aper ko mengarut nie...dasar pencacai umno....

tabuan berkata...

hai bah...pa kabar...
Ubatkuat tak kacau engkau kerr..
Blog aku "Tabuans" tak habis-habis dia serang...

Bah Lontok berkata...

ubatkuat mana ada berani kat Bah. Nak kena sumpit cuba le datang.

gotahlantun berkata...

Salam Ziarah,

Apa khabar orang kita!?
Jom pi siasah.....Hantam!

Baei berkata...

Orang politik semuanya sama. Cakap orang politik tidak boleh dipercayai 100 peratus. 2+2 bukan jawapannya 4. Sekarang ini kita tengok saya mereka bersilat. Tak payah komen banyak, nanti 2tahun lagi kita undi mana yang berjaya menunjukkan kebaikkan mereka dalam memerintah. yang penting rakyat diutamakan ketika ini.

tabuan berkata...

bah jom pi bom blog misbah...ari ni aku tengok ubatkuat tu waras sikit..rasa nya dia makan ubat betui kut....