sahabat seperjuangan

HARAMKAN SEMUA CERAMAH POLITIK PAS!!!

Ceramah politik Pakatan Rakyat sangat merbahaya kepada keselamatan negara.

Setiap ceramah yang diadakan
mereka telah membuat fitnah dan menghasut rakyat supaya membenci kerajaan.

Jika kerajaan tidak mengambil tindakan segera, rakyat jelata akan ditimpa bala petaka.

Penceramah2 yang membuat fitnah dan menghasut rakyat ini harus di tahan dibawah akta ISA.

Isnin, 25 Mei 2009

Pulau Pinang Pinggirkan PAS


Sekarang cuma ada dua orang EXCO melayu sahaja.
____________________________________________________________


Dulu semasa perintah BN ada 6 EXCO melayu.

____________________________________________________________

Keputusan Pilihan Raya Umum Ke-12 : Pulau Pinang



BN

Pas

DAP

PKR

Bebas
Parlimen 2
(13)
0
(2)
7
(7)
4
(4)
0
(1)



BN

Pas

DAP

PKR

Bebas
DUN 11
(40)
1
(5)
19
(19)
9
(16)
0
(2)

Semasa BN perintah di P Pinang kita ada 6 orang EXCO melayu. Tetapi sekarang masa perintah DAP kita cuma ada dua orang melayu dalam EXCO nya.

Yang paling malang, PAS ada seorang ahli DUN, tetapi tidak diberi sebarang jawatan. PAS cuma dipandang oleh DAP seperti lemukut di tepi gantang sahaja.

Inikah yang dinamakan Parti Pakatan Rakyat?

Orang2 melayu terutama nya PAS harus sedar bahawa DAP tidak jujur dan cuma mempergunakan melayu/PAS untuk berkuasa sahaja.

Setelah lebih satu tahun memerintah, orang melayu masih ditakuk lama - tidak terbela langsung.

Inilah masanya bagi orang melayu tunjuk kan bijak nya dan tidak di perbodohkan oleh DAP.

Sokonglah calun BEBAS - tunjukkan tanda protest awak terhadap DAP yang tidak adil meminggirkan PAS.

3 ulasan:

bedui berkata...

hang kolot...hang tak tahu apa pun tentang rakyat...hang kata rawatan hospital free...sekolah free...letrik free...teman dikunjungi rakyat marhaen...mohon simpati kerajaan untuk bayarkan bil-bil yang hang kata free tu...kesiannya depa. apa nak buat dah tersalah pilih. depa ingat BN bagi free semua. sebenornya semua kena bayar. sya ingat elukle depa pegi jumpabah lontok mintak tolong bayor kan. BN memang menyusahkan rakyat...pedih hati rakyat. selamat tinggal bah lontok penyokong BN 51 tahun.

Awanama berkata...

Ko ni memang bedui la... (Untuk tukang komen di atas)
kau sakit besok pg jumpa dukun niang rapik jer... x payah nak melutut mintak hospital kerajaan tolong rawat...

Awanama berkata...

elok lg kita sokong UMNO coz UMNO dapat kawal parti komponen lain... kalau sokong PKR atau PAS mesti kita jd tunggangan DAP.... Hidup Bah Lontok.... teruskan perjuangan...