sahabat seperjuangan

HARAMKAN SEMUA CERAMAH POLITIK PAS!!!

Ceramah politik Pakatan Rakyat sangat merbahaya kepada keselamatan negara.

Setiap ceramah yang diadakan
mereka telah membuat fitnah dan menghasut rakyat supaya membenci kerajaan.

Jika kerajaan tidak mengambil tindakan segera, rakyat jelata akan ditimpa bala petaka.

Penceramah2 yang membuat fitnah dan menghasut rakyat ini harus di tahan dibawah akta ISA.
free counters

Isnin, 12 Oktober 2009

Sinaran BULAN sudah mula kelam di Bagan Pinang

Doa dan restu Nik Aziz tidak makbul lagi

Cahaya sinaran rang bulan sudah mula pudar dan kelam. Ini menandakan saat2 akhir hayat PAS dudah mula kelihatan. Segala doa dan restu Nik Aziz sudah tidak dimakbulkan lagi oleh tuhan. Ini berlaku kerana niat PAS tidak jujur dan bersih.

Selama lebih 50 tahun PAS terunbang ambing mencari sokongan dari rakyat untuk menubuhkan sebuah negara Islam di Malaysia. Sedangkan perkara ini tidak mungkin akan berlaku. Mana boleh Malaysia di jadikan negara islam, kerana penduduk islam nya cuma lebih kurang 50% sahaja.

Setelah Nik Aziz gagal mendapat sokongan dari kaum melayu, dia merayu pula sokongan dari kaum bukan melayu. Pada PRU12 yang lepas PAS telah berjaya menang banyak kerusi dengan sokongan kaum bukan melayu. PAS sungguh bangga dan gembira kunun nya kaum bukan melayu sudah sokong islam.

PAS sebenar nya bodoh, kaum bukan melayu sokong PAS bukan nya bermakna mereka sudah sokong islam. Mereka sokong PAS se mata2 kerana ada agenda tersembunyi untuk memecak kan orang melayu sahaja.

Kalau kita perhatikan baik2 bagaimana cara negeri yang diperintah oleh Pakatan Rakyat memerintah, PAS langsung tidak boleh bersuara. PAS cuma menjadi 'lemukut' sahaja.

Kebelakangan ini PAS cuba tunjuk kan belangnya, PAS sudah mula bersuara lantang di Selangor, hasil nya PAS sudah di hukum di Bagan Pinang. Sebenarnya kekalahan teruk yang di alami oleh PAS di Bagan Pinang adalah satu amaran keras dari kaum bukan melayu. Supaya PAS jangan berani lawan mereka, kalau lawan inilah akibatnya.

PAS harus sedar dan jangan terlalu sangat percaya dengan kaum bukan melayu yang menyokong mereka. Sebenarnya 'ada udang disebalik batu'.

Insaf lah sebelum terlambat. Pintu hati UMNO masih lagi terbuka untuk bersatu sesama melayu.

1 ulasan:

harapan berkata...

Salam Bah,YA TAHU

Datang lah keblog saya,tak jengoh2 dah ni