sahabat seperjuangan

HARAMKAN SEMUA CERAMAH POLITIK PAS!!!

Ceramah politik Pakatan Rakyat sangat merbahaya kepada keselamatan negara.

Setiap ceramah yang diadakan
mereka telah membuat fitnah dan menghasut rakyat supaya membenci kerajaan.

Jika kerajaan tidak mengambil tindakan segera, rakyat jelata akan ditimpa bala petaka.

Penceramah2 yang membuat fitnah dan menghasut rakyat ini harus di tahan dibawah akta ISA.

Rabu, 15 Julai 2009

DAP hancurkan Kuasa Politik Melayu


Sokongan orang melayu terhadap PAS sudah semakin bertambah lemah. Pada PRU12 PAS mendapat kemenangan dengan 1,352 majoriti, tetapi pada PRK kali ini PAS cuma mendapat 65 majoritinya.

Ini telah berlaku di negeri Kelantan sendiri, tempat kubu kuan PAS. Kalau ditinjau dinegeri2 lain terutamanya di negeri Perak sokongan orang melayu terhadap PAS sudah hampir tiada lagi.

Orang melayu sudah sedar bahawa PAS bukan parti islam yang sebenarnya. PAS sudah tinggalkan perjuangan islam nya. Ini kerana mahu ambil hati dan sokongan dari DAP. Sebab DAP adalah sebuah parti yang sangat anti islam.

Orang melayu juga sudah sedar akan bahaya kehilangan kuasa politiknya. Orang Melayu lebih suka dengan kerajaan perpaduan yang akan menyatupadu kan kaum melayu.

Jika melayu bersatupadu makan kuasa politiknya menjadi kuat dan melayu tidak boleh dipermainkan oleh bangsa lain seperti yang telah berlaku hari ini.

Melayu sedang dipermainkan oleh kaun cina kerana perpecahan kuasa politiknya.

Kedatangan Lee Kuan Yew berjumpa dengan pemimpin2 Pakatan Rakyat juga telah membuat orang melayu tidak suka dengan PAS. Orang melayu tahu bahawa DAP ada hubung kait dengan PAP Singapura.

Tujuan sebenar DAP menyokong PAS se mata2 bertujuan jahat untuk memecahkan kuasa politik orang melayu. Jika kuasa politik melayu sudah pecah makan orang melayu akan tunduk dan terpaksa ikut kehendak DAP.

Lee Kuan Yew telah berjaya memecahkan kuasa politik melayu Singapura. Hingga hari ini melayu sudah hilang kuasa politik nya.

Mahukah orang melayu Malaysia kehilangan kuasa politiknya? Jika mahu, bantu DAP, bantu PAS dan PKR.

12 ulasan:

YANG GAMBI berkata...

Salam bro,

Melayu yang gila kuasa, tidak akan berfikir apa akan jadi pada anak cucu mereka akan datang, yang penting nafsu dapat dilepaskan....

penpusaka berkata...

Mereka kata bila kita cakap tentang Melayu kita perkauman.Bila orang cina dan india cakap pasal kaum mereka, mereka diam seribu bahasa. Kerana apa? Kerana mereka maklum bahawa undi kaum-kaum itu penting untuk mengatasi jemaah melayu yang bersatu didalam UMNO selama ini.Jadi kesudahannya mereka itu adalah bodoh yang meracun diri sendiri kerana menyangka ianya ubat kuat tetapi sebenarnya mereka akan mati bersama saudara mereka yang mereka sendiri perangi! Hidup Melayu....selagi ada kami yang bagi lu olang gaduh sama sendili!

kelambuharimau berkata...

yang pasti..nik aziz yang nyayuk

reek berkata...

A typical corrupted spin media of corrupted Umno!

Utusan Binatang.

Boleh berkata...

Polis = Melayu = Rasuah
Askar = Melayu = Panglima2 bodoh
Bank = Melayu = Jadi kuli
Hospital = Melayu = Balaci untuk doktor india hahahahaha…
Sekolah = Melayu = Bodoh2 belaka (nasib baik ada cikgu india dan cina)
Sistem Kehakiman = Melayu = Senang dibeli (anne VK Lingam juga control badut2 melayu kapiaq hahahahaha)

YOU GO AND EAT SHIT!!!
YOU HAVE NEVER IMPROVE YOUR BRAIN AND STILL EAT SHIT
You scumbag..........were really have no brain, the head is full of tahi
Dey subsidize melayu kapiaq mother fucker, why are you bucking like anjing kurap lol…lol…lol…lol…lol…hahahahaha…

romsam berkata...

Yes, the malays are coward - for not being brave enough to reject Umno who will be destroying the country with their kind of dirty and corrupted politic.

malay pig no brain berkata...

You stinking malay pig, please get the f*** back to your own land in Aceh or Jawa, whatever. Because this is Tanah Orang Asli and malay pig like you are pendatang!

To non-malays……….time and time again we have said that the malays are from Jawa. I always say that they are from Aceh, Sumatra, etc - do you see anyone of these racists (obviously malays) objecting to that fact?

This is the truth and they cannot handle this. They don't dare say that because it is so true! Even Mahathir admitted recently - the origins of the malays are not Malaysia but Indonesia - Sumatra and island etc.

The real bumis are the natives of Borneo and the Orang Asli. Not these malay free loaders and wasted sperms.

"Son of the soil" incorrect! More appropriate term would be "Rapist of the soil"! Malays are pendatang, they called Chinese and Indians pendatang! Tak malu!

To malays pendatang from Indonesia, you are also enemy to Indonesia, stupid! Apa? Tak faham English? Makan tahi dan berambus balik ke Jawa! Setia kepada negara Indonesia! So are you, malay pig!

Aren't you a bloody hypocrite? You are not the Orang Asli of this country - you are an immigrant from Jawa, Sulawesi, all elsewhere - why did you come here to this country then?

Why not help your own country (or should I say your dilapidated kampung in Jawa) and improve the situation then? What……….what did you say? Oh you want a better life is it? I see - so what does that make you? A patriotic fake? Or a hypocrite with no substance?

Compare China and Indonesia - then tell me who is faring better in the international stage! You useless malay pig. At the end of the day - you work for me.

Obviously, you are worse than shit. Not pigs, for pigs are really smart animals. Tanah Melayu my ass! Orang Asli were here before your ancestors crept onto this land. Learn some history, ok? Of course, you can always change history! Tak malu kah!

You are sick in the brain, thanks to Mahathir!

Chinese got pissed off as not all Chinese are rich, but all work their asses off to make an honest living, while idiots like you think that you are entitled to riches without sweating. What discontent? After all the handouts all these years, you still couldn't get your acts together, and you want to blame others, the Chinese, the Indians? Where is your dignity?

What anger? You get angry at the Olympics because malays can't run faster than the Americans? The Aussies? The Chinese? (Just imagine some of you jokers made it to the Olympics, although none did!)

If you want to run amok, go ahead, join the apes and chimpanzees, your kind have been doing that at UPM, brainless monkeys they are, and so are you, go flock together.

The reason why malays tend to run "amok" is because of close relative breeding. Just like non-high breed dogs - brother have sex with the mother, and father marry their own sister, and the confusion goes on.

The end result is non-high breed dogs - that are difficult to train and tend to even bite their own master. Unlike the Chinese, they are very careful not to have too close relative marrying one another.

That is why you can see how Chinese excel in different part of the world. The Chinese are indeed a world race now, as China progress with such speed which is unknown off in any other race in the world!

Singapore is a fine example of Chinese superiority! Sad news for the malay race but then again it is the truth!

konek berkata...

That is why UMNO babi is the most arrogant, corrupted, racist and terrorist race in the world. To the world population, malay is only a minority. And yet, still keep on talking about Islam, Muslim, Syariah law. Shame on you!

Awanama berkata...

aku hairan juga kewujudan blog-blog seperti "Orang Darat" ini yg menganggap Umnolah kononnya terbaik, sedangkan di luar lingkungan kamu menyedari bahawa Umno jadi baik kerana pembangkang kuat,
tanpa pembangkang yg kuat, Umno hanya akan mengikis seluruh harta rakyat untuk kroni mereka,
Kamu org darat tak kan dapat apa-apa, oleh itu jagan jadi bodoh untuk terus menyokong Umno.

Awanama berkata...

alahai aku senak nak bca blog bodoh macam nie tapi tak apa kau orang darat so aku faham di mana kedudukan kamu...

malu yer bila DAP or orang cina hina melayu tapi kau tak malu bila UMNO sendir hina melayu...

tu la kau orang darat cuba celikkan mata hati tu...berapa lama nak kena tipu dengan orang umno nie

umno bercakap tentang bangsa melayu tapi dalam masa yang sama kau hakis hak melayu dalam 1 malaysia kamu..masih tak nampak ker

Awanama berkata...

disarankan orang darat melihat ke dalam cermin berukuran 5 x 2 kaki terlebih dahulu sebelum mengatakan melayu yang menolak UMNO sebagai BODOH..

UMNGOK berkata...

Bah Lontok..

UMNO itu bermaksud United Malay National Organization.. Nama pun sudah bersifat penjajah.. UMNO dikatakan berjuang untuk Melayu..

Berape kerat melayu yg ada dlm UMNO?? Mahathir pun mamak.. Abdul Aziz Putera UMNO pun mamak.. Usah perkauman...

Jika DAP itu perkauman... UMNO jugak tidak perlu bekerjasama dgn MCA dan MIC... DAP dilihat lebih baik dari MCA & MIC... DAP bukan parti berasaskan satu kaum seperti MCA & MIC..

Berfikir sebelum cakap BAH LENTOKKK